Alla inlägg under april 2007

Av Johanna - 24 april 2007 10:54

Vem kunde tro att Safeway skulle ha den bästa bodylotion(en)? Jag tycker den är helt överlägsen alla andra jag haft. Skulle ju kunna säga mer om de jag haft tidigare, men ändå, funkar mycket bra!

Av Johanna - 20 april 2007 13:20

...är annorlunda här. Hemma i svedala så är ju månskäran på höger eller vänster sida när det är månskäremåne. Som parantestecken. Här är månskäran uppe eller nere. Som en skål eller kupa. Igårkväll såg det ut som om månskäran hade gått och lagt sig! Varför är det på detta viset?

Av Johanna - 19 april 2007 19:13

Jag har fått en massa ny musik av en arbetskamrat. Det är jätteroligt att få lite nya intryck speciellt när det är bra. Jag fick väl ca 10 nya band, vilket är lite för mycket för mig på en gång, för jag orkar inte ta in allt, men jag har i alla fall två nya favvoband. Det sugiga är att det ena var och spelade på Debaser för typ ett år sen, men då visste jag ju inte att de existerade, så jag missade dem utan att veta om det. Det är faktiskt lite frustrerande. Det borde finnas någon som säger till en när det är något som man inte ska missa. Ja,ja, jag vet att de finns nu, så om de mot all förmodan skulle komma till lilla Sverige igen så ska jag se dem. För självklart så kommer de till Californien(som är det närmaste de spelar mig iår) i juli, då jag inte tänkt vara här.  Vad vore världen utan musik! Jag älskar det, trots att jag är väldigt dålig på att hitta ny, men jag är alltid öppen för ny om den presenteras för mig. :D

Av Johanna - 13 april 2007 09:19

Igår fick jag skjuts hem i en utav världens coolaste bilar. Det var en 1970 VW Superbeettle, orginal som var i riktigt gott skick. En röd. Den lät ganska duktigt, men det kan man ta. :)

Av Johanna - 6 april 2007 09:25

...kom till mig igår!! :DJätte, jätte gott var det! Och nej, jag har inte ätit upp allt. Tack, tack så jättemycket, världens bästa påskhare!

Av Johanna - 5 april 2007 11:29

Vaknade sent, kom ur sängen ännu senare. Var långsam på att göra mig i ordning. Har fått en blodblåsa berdvid den bråkande tanden?! Kommer äntligen ut ur huset och upptäcker att jag har punka på fram hjulet. Bara att gå tillbaka in och börja meka. Till saken hör också att jag har mycket att göra just nu så det finns inte så mycket tid över till sånt här tjafs.Det känns som en dålig start på dagen, men de kan antagligen starta mycket sämre än den här.

Av Johanna - 4 april 2007 13:51

Och så hade man deklarerat! Jag har undrat lite hur det skulle gå nu när jag inte är hemma. Om det skulle bli väldigt bökigt. Jag vet att man kan göra det på nätet för det gjorde jag förra året, men då var man tvungen att skaffa nätID eller nåt sånt och om jag kommer ihåg rätt så var det lite småbökigt. Men jag fick bara mina koder och så var det gjort på ett par minuter.Nä, nu kommer jag ihåg. Jag var tvungen att göra en massa ändringar och grejer för att jag hade sålt aktier. Det var därför allt var så bökigt förra året.Ja, ja, i år var det i alla fall smärtfritt. :D

Av Johanna - 2 april 2007 09:54

Jag hade inte så ont imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att åka till jobbet istället för att ringa tandläkaren. Tänkte att det kanske läker ut av sig självt om jag ger det lite mer tid. Med andra ord, jag försöker hitta på så många anledningar som möjligt för att slippa gå till tandläkaren. Imorgon kanske....

Ovido - Quiz & Flashcards