Alla inlägg den 5 december 2006

Av Johanna - 5 december 2006 16:25

Om ni känner er lite krassliga så kan ni ta en titt på den här. Den får i alla fall mig att må lite bättre även om den inte har samma effekt som en riktig.

Av Johanna - 5 december 2006 16:15

Det är influensa/förkylnings tider här nu. Två i vår grupp är hemma och är sjuka. Vet inte om det är influensan, men en utav de som är hemma är Ulrich och jag tror aldrig att det har hänt att han varit hemma sjuk sedan jag började jobba med honom. Hemma med sjuka barn har ju hänt men inte att han stannat hemma för sin egen skull, så han är nog ganska dålig kan jag tänka mig. Å andra sidan så skadar det nog inte om han vilar lite, han jobbar så mycket i alla fall och känner jag honom rätt så sitter han hemma och jobbar. Hoppas jag slipper undan. Kanske ska köpa en kattunge till alla så att de håller sig friska, i förebyggande syfte liksom, och så kan jag komma förbi och leka med dem.Karin, om det är en jätteliten kattunge så kanske den kan bota allergi också. ;) (ju sötare desto större läkande effekt)

Ovido - Quiz & Flashcards