Alla inlägg den 14 december 2006

Av Johanna - 14 december 2006 10:59

Hmmm, jag kom precis tillbaka från gymmet. Och i omklädningsrummet, precis där utgången till simbassängen är, så sitter det en automat på väggen. Efter mina tidigare bravader involverande dessa automater så är jag nu alltid lite nyfiken på vad som kan finnas i, så jag stannade till och läste och förväntade mig så klart bindor eller tamponger. Men än en gång så lyckas de överaska mig! Kondomer!! Vad sysslar studenterna med på gymmet egentligen??! Eller är det till och med så att de sysslar med det i poolen???!Antar att det är bra att de är lätta att få tag i(kondomerna alltså), men det känns lite omotiverat i omklädningsrummet på gymmet. Men å andra sidan så har ju jag inte levt amerikanskt studentliv heller, så det kanske är fullt motiverat.Det är ett märkligt men intressant land jag hamnat i.

Ovido - Quiz & Flashcards