Alla inlägg den 7 december 2006

Av Johanna - 7 december 2006 16:08

Vad frustrerande det är med de dagar då det känns som om man är upptagen hela dagen, men när dagen plötsligt är slut så känns det inte som om man fått någonting gjort. Idag är en sån dag. Känns som om man vill skrika "cut" och ta om det hela från början igen. För det blev liksom inte som det var tänkt.Klockan är kvart över fyra och det enda konkreta jag fått gjort skedde under den senaste timmen och då var det inte ens jag som gjorde utan jag bara tittade på. Tidigare under dagen har jag letat info om hur vi ska fixa maskinen som inte fungerar utan något resultat. Det enda jag kom fram till var att tillverkarna har en krattig hemsida. Jag har försökt hjälpa arbetskamrater också, men jag vet inte om det var så framgångsrikt.Ja,ja jag får väl säga "cut" för idag och göra omtagningen imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards